fredag 17. juni 2011

Agurknytt

Det blir langt mellom maskene her om dagen. Strikkeskuldrene streiker etter råkjør mot alle eksamenene som ble avlagt mot slutten av Mai.  Istedet har vi prioritert sosialt samvær som familie og fått til flere fine dager med lek, kos og moro sammen.  
Ei helg før tropetemperaturene slo inn for alvor stresset vi ned på hytta hos Oldene ved havet.  Fikk servert alle måltider, sov lenge (og middagshvil) og virkelig bare lot humla suse..
  Som seg hør og bør på en hytte ved havet, har Oldene selvfølgelig egen Måse på jevnlig visitt.  Den navnløse sjøfuglen har egen matskål på verandaen, og om serveringen skulle utebli banker sjarmøren målrettet på ruta til ho mor..  Storveis underholdning for store og små bybarn!
I skrivende stund har jeg hjemme-alene-helg med snuppelita. Mannen ble kidnappet av maskerte menn tidlig, tidlig i morgest og skal drikkes ut med gode kamerater hele helgen.   Spennende.
Kjenner jeg gleder meg stort til mitt eget bachelorette-party og er mer enn litt nysjerrig på hvordan det vil utspille seg..   Så lenge jeg slipper klassisk utdriting á la kostymekledd soloopptreden i gågata, regner jeg med det blir tidenes vennindehappening og fantastisk uansett hva de planlegger.


God helg til dere, med eller uten mann!





post signature

1 kommentar:

Ingrid :) sa...

Den hælga hørtes helt himmelsk ut! :) ..kjenn eg vart en smule misunnelig :)
Håp dåkk får ei koseli jentehelg!!