tirsdag 23. november 2010

kjært barn har mange..

...ansikter!
Alle med barn rundt seg, være seg egne eller andres, vet hvor stor underholdningsverdi de har. Jeg er så heldig å ha ei skikkelig røverprinsesse her hjemme i min egen stue.
Det fins ikke bedre muntrasjonråd på treige, skoleleie dager enn et lite troll som titter skøyeraktig opp-ned på deg fra mellom egne ben, eller ei søt prinsessefrøken som sender slengkyss over bordet under middagen. Heldigvis har jeg noen som avbryter meg midt i den dypeste studentkonsentrasjonen for å lese bøker og putte i kasse. Herlige avbrekk fra kjedelige lærebøker! Hvorfor bøye seg over bøkene på bordet, når man heller kan leke under det?

Jeg er neppe alene om å ha verdens herligste unge, men skryter ikke mindre av den grunn!

Er som mange har fått med seg travelt opptatt med nesa i skolebøker ca 30timer i døgnet om dagen, noe som resulterer i minimalt med bloggtrafikk! Jeg leser bloggene deres, nesten daglig! Men tar meg ikke tid til å kommentere. Det kommer innlegg her, dann og vann.
stay tuned.

post signature

1 kommentar:

Ingrid :) sa...

Frøkteli søt altså!! Savn dåkk! Gled meg tel dåkk ska kom på besøk igjen :D
Klæmmmm og masse lykke tel me skola fram mot en deili juleferie ;)