mandag 15. august 2011

Balsam og Besøk

Det er rart med det, at det må noen andre til for at man skal se hvor bra man egentlig har det..  




Ei venninne som er gjest hos oss, har fullstendig forgapt seg i den vakre  naturen og utsikten utfor døren her,  så vi tok fredagspilsen i fjærsteinene mens sola ruslet til sengs bak Landegode. 


Man trenger ikke kunne Yoga eller mediterende pusteteknikker for å bli avslappet av dette scenarioet. 
Måkene og ternene fløy dovent  over oss, en og annen fisk spratt uti fjorden og nisa pustet i det fjerne.    Skikkelig kystnorsk sommeridyll.  


Det slo meg hvor heldig jeg er, som har alt dette rett utfor inngangsdøra. Det er nesten dette jeg ser når jeg kikker ut stuevinduet mitt.  Tenk at jeg måtte få besøk helt fra Sverige for å sette pris på det. 





Kjenner det var litt trått å komme i gang meg bloggingen igjen etter det alt for lange oppholdet, så om det blir mye svada og trivialiteter en stund - plis hold ut.. Jeg kommer sterkere tilbake, sånn etterhvert. 


post signature

1 kommentar:

Ingrid sa...

Fantastisk utsikt! :) Sjela lengter etter Nord-Norge!