torsdag 13. mai 2010

det gikk fort

Dere har kanskje merket at det har dabbet litt av med bloggingen i det siste.
For litt over ei uke siden begynte jeg på jobb igjen! Å gå fra en harmonisk, rolig hverdag fylt med klemmer, kos, formiddagslurer og bleieskift til en mer hektisk jobbhverdag med kleskriser, parkeringsproblemer og gnagsår - var litt av en utfordring!
Først nå tør jeg tro at rutinen sånn smått er på plass. Joggebukser og digre t-skjorter med melkeflekker har blitt byttet ut med siste mote, høye hæler (tja, jeg har i det minste på meg sko.) og matpakker. En fornøyd pappa har inntatt hjemmetilværelsen og prinsessekosen. Vesla har fått eget rom (det skal jeg fortelle mer om siden), ammingen er et avsluttet kapittel og leggerutiner er på plass.
Alt har gått overraskende smertefritt! Jeg kjenner på at det blir litt vemodig å ikke kunne være tilstede hele tiden i en viktig periode av prinsessas liv og utvikling. Men jeg vil jo være her mesteparten av tiden! Skal gå bra dette.





Den permisjonen fløy avgårde gitt. Lille venn har rukket å bli hele 10 måneder gammel og raser rundt i verden på egen hånd.
Bloggen var ment som tidtrøyte, og informasjonskanal for venner og familie, men jeg har etterhvert satt stor pris på hyggelige kommentarer fra kjekke medbloggere.
Her kommer flere innspill fra oss, om enn noe sjeldnere enn før. Kanskje pappamannen må trå hjelpende til med gjesteinnlegg til tilstandene normaliseres?
Takk for alle fine kommentarer!




post signature

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Savna den daglige blogginga di allerede!! Lykke til med jobbinga og mamminga! Kati ska snuppa i barnehage, har dåkker fått plass??

Maskemamma sa...

Takk ;) Nei den barnehagen du, den bli vi ikke klok på!