tirsdag 4. mai 2010

Karma

Noen av dere husker kanskje at jeg hadde et innlegg om å 'Gi det videre' for en tid siden? I dag lå det gavepakke og ventet på meg i postkassa.. Og Hvilken pakke!! Trine gir tydeligvis de mest fantastiske gavene i hele verden! Ikke bare var den flott, den var også Hjemmelaget ! En fantastisk nydelig, deilig myk kjole i grå velour til lillemor, og en flott vinpose til meg.
Jeg vet ikke hva jeg egentlig hadde sett for meg, men det var nok ikke i nærheten engang. Tenk at et fremmed menneske har gitt oss noe så flott, som hun attpåtil har laget selv! TUSEN TAKK, Trine! Kjolen ble selvfølgelig prøvd på med det samme, og passet perfekt! Modellen var litt motvillig i dag, men hun elsket den!






Jeg vil oppfordre dere til å stikke innom BONKA RAKKA, Trine's blogg. Hun har også egen kjoleblogg der dere kan se og følge med på alt det fine hun lager!
Jeg har ennå ikke sendt ut pakke, venter på flere som vil ha nemlig. Jeg kan ikke love at det blir en like fantastisk gave som den jeg fikk, for sy kan jeg altså ikke. Men jeg lover noe nesten like flott!! Givergleden er stor! Så om du vil ha pakke leser du dette innlegget!

4 kommentarer:

Karin Qvam sa...

Sånn en artig gave! Og kjolen passa jo superfint til lillesnuppa!

Trine sa...

Åh - nå ble jeg glad også! Kult at du liker gaven. Så fin og passelig (stor) den er. Kan vokse litt i den! :)

Trine sa...

Jeg fikk bare 2 stykker som meldte seg... Nå kan den 3. bare angre ;)

Maskemamma sa...

Jeg ble så glad når jeg skjønte hva det var som lå i postkassa, og enda gladere når jeg så hva som var inni!! Er bare ei som har meldt seg hos meg, håper på flere!