søndag 23. mai 2010

Sliders & kos

Vi er så heldige å ha hytte (i familiens disposisjon) nært byen, så man kan ta turen på impuls akkurat når man ønsker. I går ble det miniparty med halve familien grei og en drøss miniatyr-burgere, eller såkalte sliders. En helt super måte å drøye et halvt kg kjøttdeig til 8 personer på! Så fylte vi på med pølser der det ble plass.

Når man er så søt som lillefrøken, får man selvfølgelig smake på alt mulig.. Pølsebiter var stasmat, og gikk ned på høykant sammen med noen mindre spennende pølsebrødbiter. ketchupen tror jeg vi venter litt med..
Håper dere har hatt ei flott langhelg!


post signature

3 kommentarer:

innendørs sa...

Mmm, sliders altså! Så godt ut!! Herlig lita frøken, og nydelig det smykket du ønsker deg!!! Takk for tacogrytetips, det så jammen spennende ut!! Skal absolutt prøves:) Finfin dag til deg!

Bustenellik sa...

Næ-æ! En flott blogg jeg ikke har sett før :-) Tusen takk for at du la igjen et spor på Bustebloggen slik at jeg kunne finne deg :-)
Å si at jeg har kastet meg over studiene med liv og lyst føles i disse dager som en sterk overdrivelse, samtidig er jeg ironisk nok overklar for nytt semester i august. Det bekrefter vel egentlig bare min mistanke om at jeg er i ferd med å bli gal?! Hehe :-) Jeg takker imidlertid for oppmuntrende ord, og håper vi "treffes" igjen :-)

Busteklem

Maskemamma sa...

hehe, men jeg skjønner faktisk hva du mener! Lei av semesteret du er midt oppi, mer enn klar for å bli ferdig med det du holder på med, og veldig gira til å få lære noe nytt igjen til høsten? Vurderer å ta opp fag og slenge meg på studinegaleien selv til høsten Spennende.
Ha en super dag, begge to! <3