mandag 31. mai 2010

Stil og styr


Egentlig hadde jeg bestemt meg for at denne franske landsstilen som alle har innredet husene sine etter, ikke var noe for meg. Zinkhus, hønsenetting og englevinger er liksom ikke helt min stil. Trodde jeg.
Det var helt til Hos oss 2 åpnet i sjøgata. En helt annerledes interiørbutikk (her i byen ihvertfall) med rendyrket "sånn derre hvit stil" og mye fint dill og dall!
Etter at svigersene fra trondheim hadde vært innom der ble vi helt nødt til å stikke hodet innom etter denne smør-tinen fra Riviera Maison. Den falt jeg helt og fullstendig for, så får det bare hjelpe at vi ble litt hermegås denne gangen. Det kan jeg leve med!
Om det blir zinkhus og hønsenetting her i huset? Vel, neppe. Tenker vi fortsetter i kjent stil med "alt som gjør meg glad er lov" i noen år til.



Finfin Mandagskveld til dere!


post signature

1 kommentar:

Thomas sa...

Fiiiiin ja!