søndag 9. mai 2010

Vi liker

Jeg er et utprega b-menneske, og vil neppe noen gang venne meg til å stå opp før fuglene fiser. Men når lille har sin første powernap for dagen, og far i huset fortsatt sover, ja da koser jeg meg med egentid samme hva klokken viser. Så tidlig på dagen duger jeg ikke til stort, klesvask og rot får ligge trygt et par timer til. Nå kan jeg synke ned i sofaen og ta en bloggrunde i fred og ro, det er så koselig å besøke dere alle sammen! Kanskje har jeg liggende et magasin eller to jeg aldri fikk tid til å lese, eller jeg kan nyte en god frokost i stillhet. I dag ramlet jeg over Urban Outfitters via en eller annen blogg (jeg har lest cA 20 den siste timen), og de hadde MYE jeg har lyst på...
Jeg har en forkjærlighet for kitch, og elsker å omgi meg med ting som ikke ser ut som det de er, ting med fine farger og former.
Nudler spiser jeg ikke så mye av lengre, men en sjelden gang er det kjekt med noe kjapt og varmt. Jeg må bare ha denne morsomme nudle-koppen i porselen! Kanskje et påskudd til å prøve meg på en god hjemmelaget noodle-soup? En teip-dispenser som ser ut som en god gammel kassett, eller bokstøtter laget av vinyl-plater hadde vært supert, ihvertfall her i huset. Bokhylla inneholder nemlig flere LP-plater enn bøker for tiden. Klokka var litt sånn sær-kul. tror ikke jeg hadde hengt den i stua, men den kunne gjort seg på et tenåringsrom.




Ingen kommentarer: