tirsdag 20. april 2010

Pay it forward


Hvem sier nei til pakker? Ikke denne jenta iallefall! Da jeg ramla over innlegget om pay it forward hos Trine, måtte jeg bare slenge meg med! Iløpet av de neste 365 dagene skal altså denne fremmede damen sende meg en hemmelig pakke! Det vil si at jeg når som helst, innen et år, kan åpne postkassa mi å finne hva som helst ! Hurra! Det beste med hele greia er at jeg mest sannsynligvis kommer til å glemme det av, å bli kjempeoverrasket og lykkelig når det en dag ligger en pakke i kassa.
Nå vil jeg invitere 3 av mine medbloggere til å være med å spre gleden!
De tre første som kommenterer dette innlegget vil altså motta en gave fra meg innen et år. Kravet er at disse tre må lage et tilsvarende innlegg og invitere tre bloggvenner igjen.

Hva venter du på? Det er ikke ofte man får pakker hos vilt fremmede mennesker!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Pakker er alltid gøy, jeg synes nesten det morsomste er å gi gaver.. så jeg er med! :)

Maskemamma sa...

Hurra :D skal finne på noe lurt, så kommer det pakke i posten til deg (sikkert ganske snart skal du se)iløpet av de neste 365 dagene!

Konny sa...

Dette høres så koselig ut at æ slenger mæ me på d=)