lørdag 24. april 2010

BadeMums


Har du badekar? Da må du lese videre!
Jeg har funnet en ny nettbutikk i dag, fylt med det mest vidunderlige badestæsjet!!
Hva med en håndlaget bademuffins, dekorert så den ser ut som en ekte muffins!? Bare ikke fall for fristelsen til å ta deg en bit, det er boblebad tvers igjennom! Lukter godt gjør de også, muffinsen på bildet dufter av deilig vaniljekake.
Litt for sukkersøtt for deg? Kanskje du heller ville hatt en badebombe, foreksempel fylt med dufter av sjokolade og appelsin - med hinter av blomster og krydder!? Produsenten reklamerer med at følelsen du får ved å legge deg ned i et badekar som føles som varm silke, fylt med gudommelig fristende eteriske oljer av søtappelsin, skal være sensuell, deilig og avslappende..
Hvis jeg bare hadde hatt et badekar, ville jeg ha kjøpt Sjokoholiker-gavesettet (til megselv, fordi jeg fortjener det!). Det inneholder en kokosnøttkrem-badebombe, sjokolade fudgecake såpe og en varm kakao massasjebar. Trenger jeg å si mer?
Nå ønsker jeg meg badekar mer enn noengang!





herlighetene, og mye mer spennende til badet, finner du i Såpebobla.

Ingen kommentarer: