lørdag 10. april 2010

Lysere tider

Nå går det endelig mot lysere tider, og vi trenger egentlig ikke så mye lys inne lengre. Ihvertfall ikke her nord, når det snart er lyst døgnet rundt. Jeg har likevel siklet litt over disse nydelige lampene i dag.. Været hindrer meg nemlig ikke i å ønske ønske ønske meg! Veslemor må vel snart få sitt eget rom, (buhu - så stor hun har blitt!)og i et forsøk på å gjøre happeningen morsommere for meg ser jeg etter fine ting å putte inn der. Jeg falt fullstendig for den nyyydelige Bambi-lampen fra Sprell!! Der fant jeg og en kjempesøt ekorn-nattlampe, og en stilig fluesopp-lampe! Som vanlig har jeg lyst på alle tre, så om noen har lyst til å handle bursdagsgave til Sol... :)
For dem som ønsker seg et litt søtere prinsesserom fant jeg og en søt blomsterlampe hos ikea, og en nydelig sommerfugl-taklampe hos Living! Nå har vi hverken Ikea eller Living her nord, men det fins vel alltids noen som kan handle for deg!








Oppdatering: Sol får den nydelige Ekorn-nattlampen hos Mormor! de andre (Spesielt fluesoppen og Bambi) Står fortsatt på ønskelista!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Den sommerfugl-lampa var jo til å spise opp! Cecilia vil gjerne at vi gir Sol en sånn en til bursdagen, og i samme slengen kjøper en til hennes rom også. :)

Silje :) sa...

Hihi, vi har de to nederste:):)Love it :)