tirsdag 13. april 2010

strikksnakk



Bestemor er ei fantastisk dame! Helt fra jeg var lita pie har hun strikket, strikket og strikket alt mulig til meg. Babydresser, utallige ullgensre og bukser, lester, votter, luer, skjørt.. Det aller meste egentlig! Nå er hun verdens stolteste Oldemor til Prinsessefrøken, og nye små ullplagg trylles frem på rekke og rad! Dette nydelige ullsettet er siste leveranse! Oppskriften på kofta fins i et Sandnes-hefte, buksa strikket hun til etter eget hode på ønske fra meg.

Jeg har ikke sluttet å strikke selv altså, men skuldra mi er ikke helt bra enda, så jeg tør ikke strikke så mye. Jeg holder på med et prosjekt i deilig mykt Alpakka mini garn! Det tar bare litt ekstra tid.

1 kommentar:

Kadri sa...

jätte fint stickat

VAR MED O TÄVLA PÅ FINA BARNARTIKLAR I SAMARBETE MED PING PONG BARNKLÄDER HÄR http://livetivillavillekulla.blogg.se/2010/april/utkast-april-13-2010-1.html