tirsdag 6. april 2010

heldekkende vårmote

Det er så mye fint til de minste i (nett)butikkene nå! Jeg må holde hardt i visakortet for ikke å blakke meg fullstendig.. Heldress må jo være et av de deiligste plaggene noensinne, ingenting som strammer rundt lubne små mager. Jeg har trålet nettet etter de fineste, og falt fullstendig for denne kjempefine dressen fra Hummel ! Om du liker farger, er kanskje den herlige 70-tallsinspirerte heldressen fra Moonkids noe for deg?
Hos Minimikki har de så mye fint at jeg nesten ikke tør besøke siden deres.Blandt annet den fine dressen fra Hjorth, full av søte lamaer.
Det er ei stund igjen til vi kan kalle det vår her nord, så ennå kan det være kjekt med litt varmere klær, foreksempel en fin sjøgrønn- og turkisstripet heldress i deilig ull og silkeblanding fra Nøstebarn
Den nye farsotten onepiece, eller hyggepiece, kommer selvfølgelig også i barnestørrelser. Fra 1 år til voksen, kanskje det blir matchende piece på vesla og mamman?
Uansett hva du liker er jeg sikker på at de søte små setter pris på å få herje fritt i en lekedress som ikke strammer eller er ubehagelig på noe vis. Som en ekstra bonus er det lettvint for pappaen å kle på, nå slipper han å tenke på om klærne matcher ;)







1 kommentar:

Ingrid :) sa...

Den dressn fra Hummel va kjæmpefin!! Vurderes sterkt et innkjøp!