tirsdag 6. april 2010

feriesalutt

Da var påska over for denne gang. Den ble ikke helt som den skulle for min del, en senebetennelse i skuldra/nakken satt en stopper for alt av planlagt fysisk aktivitet i år. Det ble ikke skitur på meg, heller ikke noe strikkeprosjekt. MEN, jeg har hatt ei fantastisk påske likevel! Jeg har fått påsketulipaner hos min kjære. Vi har vært på hyttetur, og overnattet på begge hyttene! Og det gikk bare supert med Lille og alt. Hun har kost seg i vogna, i manducaen, i snøen, i hytta og på alle fangene. Og mamman fikk kose med Minstemann som var på besøk fra trondheim.
Prinsessefrøet har fått sitt første påskeegg, spennende saker. Selve egget var mer interessant enn innholdet. Det ble egg på meg og, det var fylt med masse deilig påskegodis. På påskeaften var vi tradisjon tro med på påskeleker.Ingenting er mer påske for meg enn litt vennskapelig konkurranse mellom hyttenaboer! I år arrangert på Hoffstad, og utbryterrepublikken Solstua (vi ) deltok for første gang som egen hytte! Ikke bare det, vi vant hele greia, og har fått æren av å avholde de 37. påskeleker til neste år! Tjoho!
Jeg skippet den tilhørende påskefesten i år, føler meg litt 'kjærring' egentlig, har tatt kveld i 9-10 tia hver dag hele ferien! Men kommer sterkere tilbake neste år!










Ingen kommentarer: