torsdag 22. april 2010

Tupperware

Nå er jeg voksen.
Jeg har vært på mitt aller første tupperware - home party, Og jeg koste meg. Det må davel kvalifisere til et solid kjærringstempel? Jeg strikker, vasker hus og klær, lager mat (selv, fra bunnen av), baker og går nå også på home parties. voksent.

Hun hadde så mye fint, plastbokser i alle regnbuens farver og tidsbesparende dingser jeg aldri hadde tenkt på! Nå har jeg vokst opp i et hjem fullstappet med alskens tupperware-varer, og vet hvilken fantastisk kvalitet det er på produktene. Mamma har nok gått på sin del av slike husmormøter, og alt hun har handlet hjem holder ennå!
Jeg måtte bare ha den uunværlige grønnsaksskrelleren, den har et knivblad med skjær på begge sider. En flat side til hardere frukter og grønnsaker, og en sagtakket side til bløte frukter og grønnsaker. Mannen i huset fikk nemlig prøve mamma sin sist vi var på hytta, og mente på at det var den beste skrelleren han noensinne hadde skrelt poteter med!
Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte skålene fra tuppercare. Supre hvis man vil tilberede flere porsjoner babymat på en gang. TupperCare skålene er laget i et materiale som tåler mellom -25 °C og +135 °C og har et væsketett lokk som gjør at du kan frakte dem med overalt. Det følger med en avtakbar ring som holder skålen på plass når skålen plasseres foran barnet som skal spise selv. Du kan altså putte dem i fryseren, og sette dem direkte i micro'n når lille skal spise. smart.
Jeg kunne også ha tenkt meg en slik matboks, de er laget i et kraftig materiale, og tåler en støyt. Det beste er den uttagbare rominndeleren! Ofte kan det være kjekt å skille mellom salamiskiva og den med syltetøy.. eller kanskje man vil ha en liten salat i tillegg til skivene? Boksen har også plass til en liten drikke. kjekt.

Faktisk så var det så mye jeg hadde lyst på, at jeg skal være vertinne for et tupperware home party i nærmeste framtid! Så om du skulle finne noe av interesse på hjemmesiden deres, er det bare å melde fra til meg, så blir du invitert når dagen kommer!! Mamma's tupperware lever på 20'ende året nå (minst!), så dette er produkter du trygt kan investere i.




2 kommentarer:

Konny sa...

så koselig blogg du har =) Var kjempe kos at dere kom igår. Du kan jo ta en titt innom våres blogg
konny.blogg.no =)

Ingrid sa...

Det er kos med tupperware-party, tror jeg skal arrangere et selv igjen ganske snart. :)