mandag 26. april 2010

Bortskjemtdagen


Jeg fikk et gavekort på ansiktsbehandling hos Supermann i førjulsgave, men jeg har liksom ikke funnet tid til å benytte meg av det ennå! Og når jeg endelig fikk knotet meg til å bestille time måtte selvfølgelig mannen jobbe overtid. sukk.
Heldigvis har jeg ei fantastisk svigermor som alltid stiller opp! Så lillemor får kose seg der mens mamman får litt etterlengtet seg-selv-tid. Jeg trenger vel ikke nevne at jeg gleder meg?
Ha en feiende flott Mandag alle sammen! Det skal jeg..

2 kommentarer:

Mammadamen sa...

Hei Maskemamma, håper du har hatt en super mandag. Utrolig flott bilde du har i headeren din:-)

Jeg vil gjerne takke for fine ord på bloggen min, jeg. Og så vil jeg si at jeg synes det er stas at du vil ha et lykketips, og at jeg holder på å lage et til deg. Jeg kommer på gjenbesøk:-)

Mammadamen

Maskemamma sa...

Jeg gleder meg :)