fredag 16. april 2010

Yummy Mummies

Tusen takk til Tesha som har oversatt Alexandra Brinck's oppskrift på de nydelige pulsvantene! Jeg er ikke helt stødig i engelske strikkeoppskrifter ennå, så den var gull!
Yummy mummyene var akkurat passe utfordrende, og gikk kjapt å strikke.(når jeg bare fikk skuldra i gir så) Fantastisk pene ble dem og, tipper det blir flere av disse etterhvert.
Om du skulle ha lyst på et eget par finnes oppskriften på norsk her . Jeg har brukt litt uner ett nøste sandnes mini alpakka og pinner nr 2,5.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du og du så lekre de ble i rødt!!!
Det er så kjekt når andre setter pris på det en gjør. Takk for at du linker tilbake til meg!

Maskemamma sa...

Det skulle da bare mangle ;) Nå må jeg bare lære meg hvordan man strikker to-på-en-gang, for det skjønner jeg bare ikke hvordan du får til!

Ingrid :) sa...

Nyyyydelie pulsvarmera!! Sett å e litt misunnelig no :D