mandag 26. september 2011

Bella's votter

Okei.. mulig jeg banner i twilight-kirka nå, men for meg var det mest fantastiske med hele greia de überdeilige vottene Kristen Stewart bar i filmen. 
Jeg er vampyrfantast på min hals, og har slukt rått det jeg har kommet over av bøker og filmer om emnet, men jeg er vel egentlig ikke overvettes imponert over twilight-sagaen.  Joda, selve vampyrgreia fascinerer ennå, jada, gutta er litt sånn tiltrekkende, men jeg kommer bare ikke over all den "ehhhmm-inga" og "Uhhhmmm-inga" til Kristen!  Jeg liker at filmtuppene har litt mer futt i fletta..  (dessuten heier jeg på varulven, men ikke si det til noen....)


Vottene hennes derimot! De vil jeg gjerne ha. Så om det kommer noe som helst på pinnene denne høsten, så blir det et par tykke, deilige, myke, varme vampyrbertevotter. Med eller uten epler i hendene..
SÅ var det bare å få ferdig  kjolen til vesla som jeg har strikka på siden i vår...  





post signature

Ingen kommentarer: