lørdag 5. juni 2010

er det mulig?

Klarer du å gjette hva dette er?



En C-string selvfølgelig!? På en måte som ei vanlig stringtruse, men ikke i det hele tatt bare at den ser skikkelig hard og ukomfortabel ut, og mangler trusestrikken.
Hva om den sklir litt, hvor havner den liksom da? C-stringen skal visstnok være den ultimate løsningen for dem som er plaget av at trusestrikken synes gjennom klærne. Herregud, da tror jeg faktisk heller jeg går uten. Skikkelig merkelig konsept!
Men det synes kanskje den eldre garde om G-stringen, da den gjorde sitt inntog i norske pikers undertøysskuffer en gang på 80-tallet?
Du kan lese mer, og eventuelt bestille deg en av herlighetene på kjoleweb.

post signature

2 kommentarer:

Wivi sa...

Merkelig greie.. Hvordan skal den kunne sitte på egentlig? Mange rare oppfinnelser der ute! ;) Kjempe fin blogg du har. Du er kreativ og flink ser jeg :)

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :) Så nydelig snuppe dere har å :)
Ha en flott dag videre! :)

Maskemamma sa...

Haha :) ikke sant!? Ikke noe jeg ville gått med ihvertfall..

Takk! Værsegod, og takk :)