fredag 4. juni 2010

Garnstudio

Da var det dags igjen!
Drops har lagt ut bilder av kolleksjonen for høst/vinter 2010/11! Nå har du mulighet til å være med å bestemme hvilke plagg som kommer med i den kommende kolleksjonen! Det var så utrolig mye fint at jeg hadde problemer med å velge meg ut bare 10 oppskrifter! Av de 10 jeg plukket ut, har jeg valgt ut de 4 jeg har alleraller mest lyst til å prøve meg på. For de av dere som ikke har vært innom der før, vil jeg absolutt anbefale å ta turen til Garnstudio. De har et hav av både hekle- og strikkeoppskrifter i alle mulige varianter, og alle oppskriftene er selvfølgelig gratis! Her i byen får du kjøpt garn fra Drops på husfliden, men du kan også bestille det du måtte ønske fra hjemmesiden deres.






Gå inn på Garnstudio's hjemmeside og stem stem stem!




post signature

Ingen kommentarer: