onsdag 16. juni 2010

Livstegn

Ikke vet jeg hvor dagene fløy, men plutselig var det over ei uke siden forrige blogginnlegg!
Jeg har jo allerede vært ute å advart dere om at jeg kommer til å blogge mindre mens jeg jobber, men jeg hadde forestilt meg en litt hyppigere innleggsfrekvens enn dette..
Vel, siden sist jeg gav lyd fra meg har jeg vasket og gjort klar verandaen for sommeren, kjøpt nye puter, lykter, duk og krydderurter. Og en stilig chiliplante jeg ikke klarte å motstå på plantasjen - den måtte bli med hjem! Vi har forhåndsfeiret bursdagen min, hvilket involverte gode venner, jordbærrosé med bobler og en aldri så liten bytur. Så har vi vært i et vell av familierelaterte bursdager, til små og store barn. Lillevenn har blitt større kjempestor og reiser seg midt på gulvet helt selv! Så har hun overnattet på hytta sammen med bestemor og bestefar, uten mamma og pappa! Det må jo være en første gang for alt, og Minis første sleepover gikk over all forventning! Svigers kunne rapportere om en sovende engel, som pent hadde lagt seg uten å kny! Tror jeg var verdens stolteste mamma når vi hentet henne hjem.
Klesskapet har fått merke at jeg er tilbake i jobb igjen, og buler mer eller mindre overalt. Jeg som nettopp hadde kvittet meg med en hel masse greier, Sukk.
Så har vi testet byens nyeste café, Hjerterommet, en skjult perle i utkanten av byen. For de av dere som bor her vil jeg absolutt anbefale å ta turen innom! Prøv den fantastiske gulerot og ingefær-suppen, eller et rykende ferskt hjertesukk.

Skal prøve å blogge litt oftere framover, jeg lover!



post signature

Ingen kommentarer: