lørdag 18. september 2010

Drømmekjolen

Siden forlovelsen i vår har jeg sånn smått gått rundt og tenkt på kjoler.
Ikke at det er uvanlig, jeg elsker kjoler og har skapene fulle av dem. men nå er det
Brudekjolen som kverner i tankene.
Det eneste jeg visste om den, er at den må være fantastisk. Ikke fin, ikke pen, men rett og slett
fabelaktig!
Jeg så denne kjolen i en reklame for Lene Bjerre, i bladet Vakre hjem & Interiør i dag, og nå får jeg den ikke ut av hodet!

Den er helt formidabel!
En drøm av en kjole, akkurat som jeg hadde forestilt meg at den skulle være!
Kjolen er helt fantastisk, med den strikkede toppen, og tyll og lette stoffer i skjørtet.




Kjolen er feminin, florlett og vakker! Det fineste jeg noen gang har sett! Problemet er bare at jeg ikke aner hvor jeg kan få tak i den!?!
Kanskje jeg blir nødt til å strikke og sy min egen brudekjole? Ennå godt jeg har nesten et år på meg isåfall, det kan bli litt av et prosjekt!

Om noen av dere vet hvor jeg kan finne tak i en ferdig kjole som denne, rop ut! Denne jeg bare ha.

bilder lånt fra lenebjerre.dk

post signature

3 kommentarer:

Wivi sa...

Så innmari fin kjole!! :) Jeg aner desverre ikke hvor du kan få tak i den men hadde jeg vært deg hadde jeg sendt mail til Lene Bjerre og til Vakre hjem og interiør og spurt :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så flott kjole, virkelig spesiell! Håper drømmen går i oppfyllelse, om du så må trå til med strikkepinner og synål sjøl.

Maskemamma sa...

Har allerede begynt å tegne på mønsteret.. Har sendt mailer i hytt og gevær, og funnet fram strikkepinner - i tilfelle.
Skal ha.