søndag 26. september 2010

skoletid for store barn

Om få dager skal jeg tilbake på skolebenken igjen. Denne gangen er det jakten på et nødvendig onde, studiekompetansen!
Vesla og jeg skal være hjemme på dagene mens pappamannen jobber, så skal Madammen itre skolepikerollen når husfar kommer hjem! Tre kvelder i uken er det undervisning, og hvem vet hvor mange timer egenstudier det kommer til å bli.
Men enn så lenge har jeg bare fri, og et hav av tid til å kose meg glugg ihjel med verdens herligste familie, på jordas flotteste plass! Vi har vært på bestefarbesøk sammen med SuperTante og Herjeonkel. Der har vi kost oss med sopptur, pølser på bål, modne tomater, nyplukka poteter og herlig høstvær.

Får satse på hyppige turer hit utover høsten og vinteren for å lade opp skolebatteriene!

Tenk å ha dette utenfor stuevinduet sitt hele dagen!?



Ha en fin høst-uke!

post signature

3 kommentarer:

Catharina sa...

Flotte bilda!! :)

Ingrid sa...

Så mange koselige bloggskriverier, det er lenge siden sist jeg kom innom på besøk! :) For ei stor pie, og fargerike høstklær! :) Får jo masse hjæmlengsel til Bodø! :( Vi blir mer og mer klar førr å kom længer nord, men ennu e det nån år med jobbing sørpå først. Håpa lillesnuppa ka bli skolepie i Bodø om nån år! Inntil da storkosa ho sæ i barnehagen sin. Det morsomste e plastelina om dagan, pluss å synge Bæ bæ lille lam, som ho kan heile teksten på nu! :) Dagens ord: Flaggstang. :)

Hilsen oss ufrivillige søringan!

Wivi sa...

Herlige bilder du viser! :) Lykke til med skolegangen, går nok kjempe fint! :D

Ha en flott uke!

Klem Wivi