søndag 25. juli 2010

Akkurat NÅ ..

..befinner vi oss hos Herr og Fru Svigers og Minstesøskenbarnet i Trondheim!
Fru Svigers er ei ordentlig Maskepi! Hun tryller frem de vakreste ting med både strikke- og heklepinner. I tillegg er hun velsignet med et kreativt gen, det blir det mye festlig av! Hva gjør man for eksempel med et par pulsvanter som ble litt løse i strikken?
Jo, dem lager vi Potteskjulere av!
Jeg har skapet fullt av kjedelige gamle blomsterpotter hjemme, og skulle mer enn gjerne hatt et par av disse til å dekke dem til med.
Kjære Fru Svigerinne, jeg ønsker meg!
Nå er det vel strengt tatt ingen sak å strikke sammen et par potteskjulere, men det er noe eget med noe andre har laget til en! Jeg tar forresten mer enn gjerne et par pulsvanter i samme slengen..


For øvrig har vi fortsatt en strålende ferie, solen skinner og fuglene synger. Ungene er blide, de voksne er fornøyde, og i dag skal vi på Ranheim og se eget hjemmelag spille på bortebane!
Heia, Heia, Heia!

Supporterklem

post signature

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det var kreativt. ☺ Veldig kjekt når noe ikke ble helt som man hadde tenkt, men man finner andre supre bruksområder.

Ingrid :) sa...

Kjære Svigerinne, det var koselig å høre!
Send meg mål på potter
så skal jeg se hva jeg kan gjøre ;)