torsdag 1. juli 2010

Søskenbarnkjærlighet

Det er ikke ofte de får treffe hverandre, de små søskenbarnene. Men takket være diverse festligheter i familiene har vi nettopp truffet begge to!
Lillemann for en stund siden, da vi deltok i navnefest til hans ære i nydelige omgivelser noen timers kjøring herfra.

Til frøknas store glede fikk vi også treffe det eldste søskenbarnet nå nettopp!
Det var riktig stas å få leke med storjenta. Vel, de lekte vel mer ved siden av hverandre enn med hverandre, men jeg tror nå de hadde glede av hverandres selskap likevel.
Til neste år er noen få måneders aldersforskjell visket ut.
Det skal bli gøy å følge med på frøknene og vår lille herremann vokse opp, og jeg håper virkelig vi finner tid til å treffe både dem og foreldrene både en, to og tre ganger i året!





post signature

3 kommentarer:

Pia sa...

Det er stas med søskenbarn, og det blir jo bare mer stas etterhvert som de blir eldre!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ser helt klart ut som de har glede av hverandre. ☺ Velkommen som følger av innerst i veien.

Maskemamma sa...

Ja, vesla er så heldig å ha to søskenbarn på samme alder, en litt mindre, og ei litt større! Bare synd de bor i hver sin by :/

Er innom deg hver dag, Elisabeth, var på tide jeg la meg til som følger! Du har vært i bloggrullen min lenge ;)