søndag 14. februar 2010

alt i ett-dagen

Kan du tenke deg noe mer travelt enn fastelaven, valentines, morsdag OG bursdag på en og samme dag!? Men vi rakk det vi, tre besøk ble det i dag - eller, to besøk og en bursdag! Jeg ble vekt i morges av ei lita tulle som hadde laget så fint morsdagskort (nesten) helt på egenhånd! Flinka mi! Så hadde hun vært ute å handlet pakke også, se så fint smykke jeg fikk!!

Ikke bare det, jeg har supermann i hus!! Og han er ikke dårligere enn at han hadde kjøpt 5 (!!!) pakker! OG han laget namfrokost til meg! Jeg ble ihvertfall imponert.
Jeg fikk fin rosa hals i merinoull ('bøff' som man sier), kur til mitt tørre ammehår, ny deilig joggebukse, nam nam koffeinfri rooibush appelsin-te og ny kjempefin tetrekkedings! ja, også en søt liten hjerteboks med hjertesjokolade inni <3 Siden det også er alle hjerters dag <3 Ælska dåkker finingan mine!

Min mamma fikk hjemmelaget kort, en pose te og disse selvstrikkede lommelestene!
Tror hun ble gla hun og!


Hva fikk du/mamman din til morsdagen?

Ingen kommentarer: