torsdag 11. februar 2010

bland selv?

Prøvd den nye fanta-saften?
Gikk meg på den i butikken i går, dette måtte jo prøves! Fanta frelst som jeg er gikk jeg for den gule flasken. Skivebom! Den smaker IKKE fanta.. Det var kanskje ikke meningen heller fra produsentens side, men måtte de gjøre den så fæl fordet? orange and lemon tror jeg det sto på flaska. Syntetisk sitronskall smakte den :(
Trenger kanskje ikke å legge til at den ikke kommer til å bli kjøpt flere ganger..
Er det noen som har prøvd de andre smakene?



Det blir forresten ingen skrytebilder av makronene mine.. De så helt forj****ge ut skal jeg være helt ærlig.. Tar gjerne imot tips til hva man skal gjøre for å unngå at de setter seg fast i bakepapiret? Men de ble ufattelig gode! Vi skrapte i oss makronfliser i hele gårkveld! Lagde kakaomakroner med herlig sjokoladesmørkremfyll med acasiehonning i! Mmmmm... Så ble det gule makroner med lemon curd! Sykt gode de også!

Kjæresten har begynt på et hemmelig prosjekt! Mer får jeg ikke lov til å si om den saken, det er jo tross alt hemmelig! Men jeg skal få lov til å fortelle når han er ferdig!

Ingen kommentarer: