søndag 28. februar 2010

Fine Ting

Søndager er fine, og kan brukes til så mangt. I dag har jeg vært på hyttetur, kost masse med lillemor (og pappan), åsså har jeg vindusshoppa! I sofaen.
Jeg eeeeelsker fine ting, ting som man blir i godt humør bare av å tenke på at man eier. Fine farger og former og alt som er flott! Derfor ønsker jeg meg veldig dette tekannesmykket fra tinytasty til å henge om halsen på grønne dager.

Når vi en gang kjøper oss noe å bo i ville jeg klistret fine giraffer på veggene på barnerommet, denne foreksempel!

Hvorfor skal oppvasksvampene nødvendigvis se så triste og kjedelige ut? Jeg vil vaske opp med disse supersøte skuresvampene fra rice !

Noen ting er bare til for at vi skal smile når vi ser dem, lekre små kokeshi dukker foreksempel

Nå baker ikke jeg så veeeldig ofte, men kanskje ville det blitt litt oftere om jeg kunne skjært dem opp med denne søteste kakespaden?

Nå har jeg en søt sort og rosa en, men når den en dag ikke virker mer vil jeg ha denne flotte hårføneren!

Nå må jeg innrømme at jeg har to fra før, men tekanner er så vakre gjenstander syns jeg, at jeg bare MÅ ha når jeg finner nye fine! Som denne lekre elefantkanna her.


Er det noe du liker som du bare ikke klarer å la være å handle?

Ingen kommentarer: