søndag 1. august 2010

Drømmeland



Som nybakt mamma kunne jeg sitte foran barnesengen i timevis å bare beundre skaperverket. Høre den bittelille kroppen trekke pusten, se ei lita brystkasse heve seg under myke tepper og studere ei lita hand gripe etter luften rundt seg. Jeg undret meg ofte over hva hun drømte.

Det er det visst ikke bare jeg som har gjort! Finske Adele har startet en egen dagdrøm-blogg for datteren sin, Mila's Daydreams. Mens lille Baby Mila sover, ser Adele for seg hva datteren drømmer om og prøver å gjenskape det rundt henne på gulvet. Til allmennhetens fornøyelse legger hun ut bildene på bloggen etterhvert.






Alle bildene er lånt fra MilaBloggen! Flere fantastiske drømmebilder finner du der!

Drømmekos

post signature

3 kommentarer:

Pia sa...

Jeg så også den bloggen - utrolige bilder! Morsomme og søte! Blir spennende å se om hun klarer å følge opp!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fantastiske bilder! Det slo meg at dette barnet må ha et godt sovehjerte, men Adele bedyrer at hun kun bruker fem minutter på å rigge og ta hvert bilde så datteren ikke blir forstyrret. Morsom ide, takk for tipset.

Maskemamma sa...

Ja, ikke sant!! Tenk å være utstyrt med slik en fantastisk fantasi da dere!
Vesla mi ville våkna tvert om jeg hadde prøvd å flytte på henne mens hun sov.