torsdag 5. august 2010

Swing og swang


Mens vi har vært på ferie har Bestefar kjøpt ekstrautstyr til hytta ved vannet! Det har lenge stått et tomt huskestativ bortpå plassen der, men jeg tror aldri jeg har sett noen huske i det.
Denne har han kjøpt på plantasjen. Helt suveren var den!
Det er et enkelt belte i, så ivrige prinsesser og andre små frø ikke kan hoppe ut av stolen. Mitt eksemplar er noe urolig av seg, så det kunne fort gått litt galt..



Helt herlig i full fart!



I kveld skal vi ut å spise med tanter, onkler og besteforeldre!
En av de årlige sjeldne dagene der alle i familien befinner seg i samme by, til samme tid! Vi gleder oss stort! Noen har vi ikke sett på over en måned, andre er det flere måneder siden sist vi så!
Jeg trener vel ikke si at jeg gleder meg? Så har de innmari god sushi dit vi skal.. M'mmmm...

post signature

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så gøy med huske for lille prinsessa! :) Det blri nok stas for lille C å komme på besøk der om et par uker! Vi sees snart, hurra!

Psst, jeg har åpnet epla-butikk med overskuddsvarer fra strikkegalskapen, hehe.
http://epla.no/shops/ufostrikk/