fredag 20. august 2010

ute til lunsj

Jeg har ikke blogget på noen dager.
Egentlig er jeg bare innom for å informere om at det lett kan bli noen dager til det kommer flere uinteressante innlegg fra denne kanten. Vi har nemlig midlertidig flyttet på hytta for å høste av markens grøde! Og denne gangen fikk laptopen stå igjen i byen.
That's right! Jeg har tatt med meg mann og unge, og forlatt sivilisasjonen for en stund. vi må vel inn til byen for å jobbe litt innimellom, men det prater vi ikke så høyt om..
Ingen av oss eier ny fancy mobildata, så bloggforbindelsen er midlertidig brutt! Imens skal vi kose oss med blåbær- og soppturer, pjusking i grønnsakshagen, kakao på verandaen og varme i peisen om kveldene. Kanskje blir det bading i tjernet om været tillater det.
Vi skal kose oss!

Ha en fin høst da dere, jeg er plutselig tilbake igjen! til uka kanskje..


post signature

1 kommentar:

Ingrid sa...

Kos dere masse oppi blåbærlyngen! Jeg savner bloggingen din allerede. :)