torsdag 11. mars 2010

Drømmen om sommer

Selv om jeg må innrømme at jeg egentlig er ganske gla i vinter, snø, skiføre og påskemarsipan, lengter jeg iblant mot vår, varme, sol og sommer! Og jeg ville nok gladelig ha byttet ut kulde, snø og slaps med en svipptur til sydligere breddegrader.
Slange seg i hengekøye, leke i vannet (det VARME vannet), spise is..
Men hvorfor vente på varmen ? Isen ligger jo klar i frysedisken!

Min absolutte favoritt om dagen er Tiramisu-is!

Mer bestemt denne tiramisu-isen fra Bella italia! Ingen over, ingen ved siden! Eller, det måtte isåfall ha vært is fra Cielo i trondheim.

På en god andreplass setter jeg denne deilige kirsebærisen med sjokoladebiter
Dream dream dream...

Ganske nylig oppdaget jeg også denne fantastiske karamellisen! Jeg trodde ikke jeg likte karamell engang, men da tok jeg skammelig feil! Sykt god is!


Var innom Rema nettopp nå og handlet, og til min store glede hadde dem fått inn igjen av de store begerne med bella italia is til kun 35,- (!!!) Jeg trodde ikke de skulle få dem inn mer! HURRA!! Det ble like greit 2 bokser i handlekurven
:-D
Så i kveld (når tuppemor har lagt seg) skal jeg tulle meg inn i et deilig varmt pledd, hente meg ei skje og koooose meg!

2 kommentarer:

Mari Embla sa...

Sa jo at den karamell-isen var nydelig ;)

Maskemamma sa...

Å du hadde helt rett! :D