mandag 29. mars 2010

Påskemorgen

I påska skal jeg drikke rødvin.
spise kvikklunsj på skitur. Ake. Drikke te. Spise påskelam. være med familie. ha det gøy på påskeleker. få premie bare for at jeg var med. fryse på tærne. strikke ferdig et påskeprosjekt. Spise meg kvalm på påskeegg. drikke kakao. lage egen marsipan. blogge litt. dra på hytta. leke med liten baby. slappe av. og mest av alt bare Kose Meg!

Planer om å sitte inne i påska? Finn deg et påskeprosjekt davel! Jeg foreslår at du..

strikker et Påskelam

Eller kanskje et sitteunderlag til påsketuren?

Pynt påskeegg! Ha lim på egget, påfør litt i slengen, surr garn i påskefarger rundt og rundt..

Lag din egen Påskemarsipan!


Uansett hva du gjør, håper jeg du får ei Fin Påske!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Takk for inspirasjon, det ble 1 kg marsipan det! Har ennå ei marsipanpølse igjen fra etegildet i fjellet, vi sleit jo nok med å få i oss 3 kg Brie....meldte pass der også gitt. :)

Maskemamma sa...

MMmmmm.. tar gjerne det som ble til overs! av begge delene..