torsdag 25. mars 2010

Ella's kitchen

Vi lager selvfølgelig ikke all maten selv. Nå fins det så mange gode produkter i butikken, at jeg ikke ser noe problem i å gi ferdigmat iblandt. Hipp er et økologisk merke, og mye bedre på smak (synes vi) enn Nestlé's glass-mat.Det kan vi gi med god samvittighet! Selv om vi prøver å lage det aller meste selv, er det ikke alltid vår middag kan lages til noe barnevennlig. Noen ganger spiser vi for seint, og noen ganger gidder man rett og slett ikke å lage egen babymat. Jeg blir idélaus jeg og.
I ett av mine butikkraid kom jeg over merket Ella's Kitchen. Foreløpig er det bare et lite utvalg fra Ella's tilgjengelig i norske butikker, men jeg håper virkelig det kommer mer snart! Vi har prøvd forskjellige typer smoothie, og banan/fersken fra nivå 1 barnemat - og det er virkelig godt! 100% ren, most, økologisk fruktpuré! Det kan virkelig ikke bli bedre! (jo, litt rimeligere kanskje) Så kommer de i disse superpraktiske innpakningene. Fruktmushet kan serveres kaldt som det er, eller du kan sette hele greia direkte i litt varmt vann og varme den litt. Man trenger ikke nødvendigvis skål å servere i, det går helt fint med ei skje direkte fra tuten. Sol liker å suge ut innmaten selv fra posen, det går fint med litt hjelp fra mamma eller pappa.
Fin størrelse, og de er kjekke å slenge med seg i stelleveska, eller i lomma/sekken på tur!



Ingen kommentarer: