tirsdag 9. mars 2010

Snipp Snapp


Det har vært litt hektisk de siste dagene, med rydding, redecorating, møbelshopping ogsåvidere.. Men i går kveld falt ting litt mer på plass! Så i dag fikk jeg sove leeenge. Pappan sto opp med vidunderet, og vekte meg ikke før halv ti! Kjekt med hjemmeværende mann, om enn litt ufrivillig..
Flinkiser må belønnes, så mens han var på legesjekk (huff, nå må han bli bra snart!) heiv jeg meg rundt å bakte vaniljesnipper etter en oppskrift jeg fant her. Nyyyyyydelig gode ble dem!
Så fikk vi besøk av tante Rikke, og Silje & Sarah - som forresten har blitt SÅ stor, og fortsatt ubeskrivelig skjønn! Småttisene sov på skift, og fikk såvidt litt tid til å hilse på hverandre innimellom. Søtinger!


Tid til å strikke har man jo alltid! Disse nusselige klovneinspirerte lommelestene for eksempel! Kanskje finner de føtter å gå med etterhvert?

Nå har vi besøk av Tante Catharina, og har spist nammenamm panert kylling med potetmos! laget slik.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Fantastiske de vaniljesnippene, de må nok prøves ut som helgekos! :)