søndag 14. mars 2010

Pokerfjes

Vi har hatt skikkelig kosesøndag i dag! Det ble både skitur, hyttetur og pølser på oss hele gjengen. Sol har storkost seg ute i deilig vintervær, og inne i hyttevarmen. Det er liten tvil om at hun liker seg der oppe. Det er så deilig å være ute i frisk luft, jeg gleder meg allerede til påska, da skal vi gå på tur hver dag! (Tror jeg tralala)
Innesitting på hyttetur fører ofte mye rart med seg, bare se hvem vi fant i seigmenn-posen!!
Lady GaGa og Monsens reisefølge :D

Vel hjemme igjenn skulle jeg strikke ferdig siste rett på vottene.De er nå bortlovet til verdens beste mann (som bare har ett par votter, tenk at det går an!?) Så motivasjonen for å få fort ferdig har holdt seg oppe hele helga! Og de ville vært ferdige nå, om jeg bare hadde hatt garn nok! Noe så irriterende!! 5 cm igjen på siste tommelen, så gikk jeg tom for garn!! AAAaarggghhh!

Ingen kommentarer: